برنامه دوره ها و سمینارهای
روش تحقق لبیبی.pdf
برنامه اداره کل آموزش در هفته اول آذر 1397
مروری بر یافته های نوین در حوزه مطالعات رسانه وخانواده
مروری بریافته های نوین در.pdf
عنوان پایان نامه: مطالعه ی شیوه های تولید برنامه برای رادیو موبایل
پایان نامه-4.pdf
نشست تخصصی آموزش در رادیو و تلویزیون
نشست تخصصی آموزش در رادیو و تلویزیون
هفتمین نشست تخصصی، علمی و آموزشی با عنوان «آموزش در رادیو و تلویزیون»روز شنبه 8 دی ماه ساعت 10 تا 11 در سالن جلسات ادراه کل آموزش با شرکت 32 نفر از مدیران، کارشناسان و پژوهشگران و با هدف روزآمدی دانش سازمانی، آشنایی کارکنان آموزش با آموزش در رادیو و تلویزیون های خارجی برگزار شد.
در این کارگاه آموزشی مباحثی درباره تاریخچه و وضعیت موجود آموزش در دنیا، هزینه های آموزشی کشورها، تلویزیون های آموزشی در کشورهای کانادا، ژاپن، کره، انگلستان و... توسط سرکار خانم دکتر شیرین قنبری، ارائه شد و در پایان، همکاران به بحث و تبادل نظر درخصوص نحوه تلویزیون های آموزشی کارکردهای آن پرداخته شد مقرر شد خانم دکتر قنبری درخصوص آموزش کارکنان در رسانه های دنیا، نشست تخصصی دیگری برگزار نمایند.
لازم به یادآوری است که پیشتر شش نشست تخصصی با عناوین «یادگیری موبایلی»، «شیوه های ارائه مطالب علمی و تخصصی»، «یادگیری سازمانی» ، «آینده پژوهی و کاربردهای آن»و «نگاهی به موضوعات در همایش 2018- IBC » «آسیب شناسی آموزش(ضرورت ها و چالش ها)» در اداره کل آموزش برگزار شده است.
عنوان پایان نامه: مطالعه مفهوم صوت در تولیدات برنامه های رادیویی با رویکرد پدیدارشناسی (مطالعه موردی نمایشنامه همه افتادگان: ساموئل بکت)
پایان نامه-3.pdf
اعلام نتایج نهایی آزمون های زبان فارسی، انگلیسی و عربی به اداره کل منابع انسانی
اطلاعیه
اعلام نتایج نهایی آزمون های زبان فارسی، انگلیسی و عربی به اداره کل منابع انسانی
نتایج مرحله دوم آزمونهای زبان فارسی، انگلیسی، عربی تهران و مراکز که در آذرماه سال 1397 برگزار شد برای اعمال در احکام حقوقی همکاران به اداره کل منابع انسانی اعلام شد
بر اساس اعلام مدیریت ارتباطات آموزشی پس از بررسی دقیق درخواست های تجدید نظر نمرات آزمون های فارسی، انگلیسی و عربی در نهایت نتایج نهایی مشخص و اعلام شد.
براساس این گزارش نمره فعلی ثبت شده در پرونده آموزشی همکاران نمره نهایی تلقی می شود. در آزمونهای زبان فارسی، انگلیسی و عربی بهطورکلی 771 نفر از همکارانی که حدنصاب نمره قبولی را کسب کردهاند طی نامه شماره 9410/30544/م مورخ 139/09/28 جهت اعمال در احکام حقوقی و ترفیعات همکاران به اداره کل منابع انسانی سازمان اعلام شده است
نوبت بعدی آزمون های زبان فارسی، انگلیسی و عربی در نیمه اول اردیبهشت ماه سال 1398 برگزار خواهد شد.
عوامل موثر با رضایت مندی زنان
عوامل موثر با رضایت مندی زنان.pdf
تاریخ موسیقی جهان 11
تاریخ موسیقی جهان 11.pdf
تاریخ موسیقی جهان 10
تاریخ موسیقی جهان 10.pdf
تحلیل محتوای مستندهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران (1396)
پایان نامه 72.pdf
برگزاری کارگاه آموزشی متمرکز «تکنیکهای کاربردی نظارت و کنداکتورنویسی » در مجتمع آموزشی، فرهنگی و رفاهی زیباکنار
برگزاری کارگاه آموزشی متمرکز «تکنیکهای کاربردی نظارت و کنداکتورنویسی » در مجتمع آموزشی، فرهنگی و رفاهی زیباکنار
کارگاه آموزشی تکنیکهای کاربردی نظارت و کنداکتورنویسی با هدف توانمندسازی فراگیران در نظارت ساختاری و محتوایی برنامه ها و طراحی کنداکتور خلاقانه و متناسب با ابعاد بومی مراکز استانها از تاریخ 97/8/22 تا 97/8/24 به مدت 24 ساعت در مرکز مجتمع آموزشی، فرهنگی و رفاهی زیباکنار در حال برگزاری می باشد.
در این کارگاه آموزشی تعداد 30 نفر از مدیران پخش مراکز استانها حضور دارند و محتوای آموزشی آن در سه پودمان با عناوین: بایدها و نبایدهای نظارت، کنداکتورنویسی و ملاحظات محتوایی و کنداکتورنویسی و ملاحظات شکلی به ترتیب توسط آقای نعمتیپور و خانمها: کاوه و ترکمندی تدریس میشود.
از وظایف اصلی مدیران پخش، اشراف کامل به مباحث کنداکتورنویسی است که انجام درست آن مهارت و تخصص بالایی را میطلبد، همچنین داشتن مهارت و تخصص لازم برای انجام نظارت ساختاری و محتوایی دقیق و درستی از برنامه ها و ارائه بازخوردهای تخصصی به برنامه سازان نیز از ویژگیهای مهم فراگیران میباشد. بنابراین اهمیت ارتقای کنداکتور در جذب مخاطبین برنامه با توجه به رسانه های رقیب از موضوعات مورد بحث این کارگاه آموزشی است چرا که مدیران پخش باید ملاحظات شکلی و محتوایی را در تهیه کنداکتور مد نظر قرار داده و با توجه به ابعاد بومی مرکز خود، کنداکتور خلاقانه و قابل انعطافی تنظیم نمایند که اگر این کار به روش علمی و صحیح انجام نشود ریزش بیشمار مخاطبین رادیو را به همراه خواهد داشت.
فراگیران در این کارگاه آموزشی با مباحثی نظیر: بایدها و نبایدهای نظارتی، بایدها و نبایدهای محتوایی (سیاسی، عقیدتی،دینی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی)، بایدها و نبایدهای ساختاری( کاربرد موسیقی، چیدمان برنامه و...)، بایدها و نبایدهای فنی(صداها، نویز، فاصله گوینده با میکروفن و...)، آشنایی با معنای لغوی و تعاریف عملیاتی واژگان مهم شاخص های کنداکتور نویسی، مروری بر اهداف و وظایف رادیوهای محلی، اهمیت ارتقای کیفیت کنداکتور در جذب مخاطبین با توجه به رسانه های رقیب، عوامل مؤثر در به کارگیری سبک های خلاقانه در طراحی کنداکتور، شیوه های کارآمد برای تعاملی تر کردن فضای عمومی کنداکتور، فنون مؤثر در بهره مندی از حداکثر ظرفیت مناسبتها، روزهای تعطیل و جمعه ها برای انتقال پیام و جذب مخاطبین بیشتر، معیارهای مطلوبیت پخش نشانه ایستگاهی در طول کنداکتور، شیوه های تبلیغ برنامه های پرمخاطب و چالش های پیرامون بهره مندی از آنها، اهمیت تغییرات کنداکتور به اقتضای تغییرات فصلی و پیشنهادهای کارشناسی، راهبردهای حرفه ای و هنری برای هم افزایی برنامه ها، مروری بر اهداف و وظایف رادیوهای محلی، آشنایی با حقوق رسانه ای ساکنان شهری و روستایی استان و شیوه های ایجاد حداکثر پوشش شهری و روستایی، رابطه بین محتوا و ساختار برنامه ها در طول کنداکتور با ضرب آهنگ طبیعی زندگی مردم استان، چگونگی و منابع نیازسنجی اطلاعاتی مخاطبین استان برای تهیه و پخش بسته های پیام، معیارهای مطلوبیت شاخص پخش آگهی خدمات عمومی در طول کنداکتور، جایگاه موسیقی بومی در کنداکتور و شیوه های به کارگیری آن، عوامل مؤثر در غنای محتوایی برنامه ها، ابعاد بومی سازی کنداکتور متناسب با عناصر بومی هر استان و جذابیت های مورد نظر مخاطبین استانی، معیارهای مطلوبیت شاخص کمیت و کیفیت بخش های خبری و اطلاعرسانی استان، ویژگیهای برنامه های شاخص و شایسته تکرار، فنون کارآمد برای انعطاف پذیری چیدمان کنداکتور، اصول و فنون عنوان گذاری برنامه ها در رادیوهای محلی، معیارهای ایجاد تنوع ساختاری در طول کنداکتور، اهمیت انضباط کنداکتور در ارائه اطلاعات و تطابق مندرجات کنداکتور با آنتن، عوامل مؤثر در تکرار یک برنامه به طور روزانه یا هفتگی، اهداف و اهمیت توازن کمی بین برنامه های تکراری، تأمینی و آرشیوی با برنامه های مرکز، شیوه های مؤثر برای پیوند بین برنامه ها، بررسی شکلی کنداکتورها و استفاده از فضا، علایم، خطوط، حروف استاندارد و اهمیت هر کدام از آنها، بررسی طرح مهمترین اشکالات و مسائل موجود در کنداکتورهای طراحی شده و چیدمان سازی و اهمیت آن (چیدمان پخش، بازپخش ، فاصله گذاری و....) آشنا می شوند.
حوزه مجاز و بهینه تربیت اسلامی امت توسط سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
روش تحقق لبیبی.pdf
برنامه اداره کل آموزش در هفته اول آذر 1397
مروری بر یافته های نوین در حوزه مطالعات رسانه وخانواده
مروری بریافته های نوین در.pdf
عنوان پایان نامه: مطالعه ی شیوه های تولید برنامه برای رادیو موبایل
پایان نامه-4.pdf
نشست تخصصی آموزش در رادیو و تلویزیون
نشست تخصصی آموزش در رادیو و تلویزیون
هفتمین نشست تخصصی، علمی و آموزشی با عنوان «آموزش در رادیو و تلویزیون»روز شنبه 8 دی ماه ساعت 10 تا 11 در سالن جلسات ادراه کل آموزش با شرکت 32 نفر از مدیران، کارشناسان و پژوهشگران و با هدف روزآمدی دانش سازمانی، آشنایی کارکنان آموزش با آموزش در رادیو و تلویزیون های خارجی برگزار شد.
در این کارگاه آموزشی مباحثی درباره تاریخچه و وضعیت موجود آموزش در دنیا، هزینه های آموزشی کشورها، تلویزیون های آموزشی در کشورهای کانادا، ژاپن، کره، انگلستان و... توسط سرکار خانم دکتر شیرین قنبری، ارائه شد و در پایان، همکاران به بحث و تبادل نظر درخصوص نحوه تلویزیون های آموزشی کارکردهای آن پرداخته شد مقرر شد خانم دکتر قنبری درخصوص آموزش کارکنان در رسانه های دنیا، نشست تخصصی دیگری برگزار نمایند.
لازم به یادآوری است که پیشتر شش نشست تخصصی با عناوین «یادگیری موبایلی»، «شیوه های ارائه مطالب علمی و تخصصی»، «یادگیری سازمانی» ، «آینده پژوهی و کاربردهای آن»و «نگاهی به موضوعات در همایش 2018- IBC » «آسیب شناسی آموزش(ضرورت ها و چالش ها)» در اداره کل آموزش برگزار شده است.
عنوان پایان نامه: مطالعه مفهوم صوت در تولیدات برنامه های رادیویی با رویکرد پدیدارشناسی (مطالعه موردی نمایشنامه همه افتادگان: ساموئل بکت)
پایان نامه-3.pdf
اعلام نتایج نهایی آزمون های زبان فارسی، انگلیسی و عربی به اداره کل منابع انسانی
اطلاعیه
اعلام نتایج نهایی آزمون های زبان فارسی، انگلیسی و عربی به اداره کل منابع انسانی
نتایج مرحله دوم آزمونهای زبان فارسی، انگلیسی، عربی تهران و مراکز که در آذرماه سال 1397 برگزار شد برای اعمال در احکام حقوقی همکاران به اداره کل منابع انسانی اعلام شد
بر اساس اعلام مدیریت ارتباطات آموزشی پس از بررسی دقیق درخواست های تجدید نظر نمرات آزمون های فارسی، انگلیسی و عربی در نهایت نتایج نهایی مشخص و اعلام شد.
براساس این گزارش نمره فعلی ثبت شده در پرونده آموزشی همکاران نمره نهایی تلقی می شود. در آزمونهای زبان فارسی، انگلیسی و عربی بهطورکلی 771 نفر از همکارانی که حدنصاب نمره قبولی را کسب کردهاند طی نامه شماره 9410/30544/م مورخ 139/09/28 جهت اعمال در احکام حقوقی و ترفیعات همکاران به اداره کل منابع انسانی سازمان اعلام شده است
نوبت بعدی آزمون های زبان فارسی، انگلیسی و عربی در نیمه اول اردیبهشت ماه سال 1398 برگزار خواهد شد.
عوامل موثر با رضایت مندی زنان
عوامل موثر با رضایت مندی زنان.pdf
تاریخ موسیقی جهان 11
تاریخ موسیقی جهان 11.pdf
تاریخ موسیقی جهان 10
تاریخ موسیقی جهان 10.pdf
تحلیل محتوای مستندهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران (1396)
پایان نامه 72.pdf
برگزاری کارگاه آموزشی متمرکز «تکنیکهای کاربردی نظارت و کنداکتورنویسی » در مجتمع آموزشی، فرهنگی و رفاهی زیباکنار
برگزاری کارگاه آموزشی متمرکز «تکنیکهای کاربردی نظارت و کنداکتورنویسی » در مجتمع آموزشی، فرهنگی و رفاهی زیباکنار
کارگاه آموزشی تکنیکهای کاربردی نظارت و کنداکتورنویسی با هدف توانمندسازی فراگیران در نظارت ساختاری و محتوایی برنامه ها و طراحی کنداکتور خلاقانه و متناسب با ابعاد بومی مراکز استانها از تاریخ 97/8/22 تا 97/8/24 به مدت 24 ساعت در مرکز مجتمع آموزشی، فرهنگی و رفاهی زیباکنار در حال برگزاری می باشد.
در این کارگاه آموزشی تعداد 30 نفر از مدیران پخش مراکز استانها حضور دارند و محتوای آموزشی آن در سه پودمان با عناوین: بایدها و نبایدهای نظارت، کنداکتورنویسی و ملاحظات محتوایی و کنداکتورنویسی و ملاحظات شکلی به ترتیب توسط آقای نعمتیپور و خانمها: کاوه و ترکمندی تدریس میشود.
از وظایف اصلی مدیران پخش، اشراف کامل به مباحث کنداکتورنویسی است که انجام درست آن مهارت و تخصص بالایی را میطلبد، همچنین داشتن مهارت و تخصص لازم برای انجام نظارت ساختاری و محتوایی دقیق و درستی از برنامه ها و ارائه بازخوردهای تخصصی به برنامه سازان نیز از ویژگیهای مهم فراگیران میباشد. بنابراین اهمیت ارتقای کنداکتور در جذب مخاطبین برنامه با توجه به رسانه های رقیب از موضوعات مورد بحث این کارگاه آموزشی است چرا که مدیران پخش باید ملاحظات شکلی و محتوایی را در تهیه کنداکتور مد نظر قرار داده و با توجه به ابعاد بومی مرکز خود، کنداکتور خلاقانه و قابل انعطافی تنظیم نمایند که اگر این کار به روش علمی و صحیح انجام نشود ریزش بیشمار مخاطبین رادیو را به همراه خواهد داشت.
فراگیران در این کارگاه آموزشی با مباحثی نظیر: بایدها و نبایدهای نظارتی، بایدها و نبایدهای محتوایی (سیاسی، عقیدتی،دینی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی)، بایدها و نبایدهای ساختاری( کاربرد موسیقی، چیدمان برنامه و...)، بایدها و نبایدهای فنی(صداها، نویز، فاصله گوینده با میکروفن و...)، آشنایی با معنای لغوی و تعاریف عملیاتی واژگان مهم شاخص های کنداکتور نویسی، مروری بر اهداف و وظایف رادیوهای محلی، اهمیت ارتقای کیفیت کنداکتور در جذب مخاطبین با توجه به رسانه های رقیب، عوامل مؤثر در به کارگیری سبک های خلاقانه در طراحی کنداکتور، شیوه های کارآمد برای تعاملی تر کردن فضای عمومی کنداکتور، فنون مؤثر در بهره مندی از حداکثر ظرفیت مناسبتها، روزهای تعطیل و جمعه ها برای انتقال پیام و جذب مخاطبین بیشتر، معیارهای مطلوبیت پخش نشانه ایستگاهی در طول کنداکتور، شیوه های تبلیغ برنامه های پرمخاطب و چالش های پیرامون بهره مندی از آنها، اهمیت تغییرات کنداکتور به اقتضای تغییرات فصلی و پیشنهادهای کارشناسی، راهبردهای حرفه ای و هنری برای هم افزایی برنامه ها، مروری بر اهداف و وظایف رادیوهای محلی، آشنایی با حقوق رسانه ای ساکنان شهری و روستایی استان و شیوه های ایجاد حداکثر پوشش شهری و روستایی، رابطه بین محتوا و ساختار برنامه ها در طول کنداکتور با ضرب آهنگ طبیعی زندگی مردم استان، چگونگی و منابع نیازسنجی اطلاعاتی مخاطبین استان برای تهیه و پخش بسته های پیام، معیارهای مطلوبیت شاخص پخش آگهی خدمات عمومی در طول کنداکتور، جایگاه موسیقی بومی در کنداکتور و شیوه های به کارگیری آن، عوامل مؤثر در غنای محتوایی برنامه ها، ابعاد بومی سازی کنداکتور متناسب با عناصر بومی هر استان و جذابیت های مورد نظر مخاطبین استانی، معیارهای مطلوبیت شاخص کمیت و کیفیت بخش های خبری و اطلاعرسانی استان، ویژگیهای برنامه های شاخص و شایسته تکرار، فنون کارآمد برای انعطاف پذیری چیدمان کنداکتور، اصول و فنون عنوان گذاری برنامه ها در رادیوهای محلی، معیارهای ایجاد تنوع ساختاری در طول کنداکتور، اهمیت انضباط کنداکتور در ارائه اطلاعات و تطابق مندرجات کنداکتور با آنتن، عوامل مؤثر در تکرار یک برنامه به طور روزانه یا هفتگی، اهداف و اهمیت توازن کمی بین برنامه های تکراری، تأمینی و آرشیوی با برنامه های مرکز، شیوه های مؤثر برای پیوند بین برنامه ها، بررسی شکلی کنداکتورها و استفاده از فضا، علایم، خطوط، حروف استاندارد و اهمیت هر کدام از آنها، بررسی طرح مهمترین اشکالات و مسائل موجود در کنداکتورهای طراحی شده و چیدمان سازی و اهمیت آن (چیدمان پخش، بازپخش ، فاصله گذاری و....) آشنا می شوند.
حوزه مجاز و بهینه تربیت اسلامی امت توسط سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
روش تحقق لبیبی.pdf
برنامه اداره کل آموزش در هفته اول آذر 1397
مروری بر یافته های نوین در حوزه مطالعات رسانه وخانواده
مروری بریافته های نوین در.pdf
عنوان پایان نامه: مطالعه ی شیوه های تولید برنامه برای رادیو موبایل
پایان نامه-4.pdf
نشست تخصصی آموزش در رادیو و تلویزیون
نشست تخصصی آموزش در رادیو و تلویزیون
هفتمین نشست تخصصی، علمی و آموزشی با عنوان «آموزش در رادیو و تلویزیون»روز شنبه 8 دی ماه ساعت 10 تا 11 در سالن جلسات ادراه کل آموزش با شرکت 32 نفر از مدیران، کارشناسان و پژوهشگران و با هدف روزآمدی دانش سازمانی، آشنایی کارکنان آموزش با آموزش در رادیو و تلویزیون های خارجی برگزار شد.
در این کارگاه آموزشی مباحثی درباره تاریخچه و وضعیت موجود آموزش در دنیا، هزینه های آموزشی کشورها، تلویزیون های آموزشی در کشورهای کانادا، ژاپن، کره، انگلستان و... توسط سرکار خانم دکتر شیرین قنبری، ارائه شد و در پایان، همکاران به بحث و تبادل نظر درخصوص نحوه تلویزیون های آموزشی کارکردهای آن پرداخته شد مقرر شد خانم دکتر قنبری درخصوص آموزش کارکنان در رسانه های دنیا، نشست تخصصی دیگری برگزار نمایند.
لازم به یادآوری است که پیشتر شش نشست تخصصی با عناوین «یادگیری موبایلی»، «شیوه های ارائه مطالب علمی و تخصصی»، «یادگیری سازمانی» ، «آینده پژوهی و کاربردهای آن»و «نگاهی به موضوعات در همایش 2018- IBC » «آسیب شناسی آموزش(ضرورت ها و چالش ها)» در اداره کل آموزش برگزار شده است.
عنوان پایان نامه: مطالعه مفهوم صوت در تولیدات برنامه های رادیویی با رویکرد پدیدارشناسی (مطالعه موردی نمایشنامه همه افتادگان: ساموئل بکت)
پایان نامه-3.pdf
اعلام نتایج نهایی آزمون های زبان فارسی، انگلیسی و عربی به اداره کل منابع انسانی
اطلاعیه
اعلام نتایج نهایی آزمون های زبان فارسی، انگلیسی و عربی به اداره کل منابع انسانی
نتایج مرحله دوم آزمونهای زبان فارسی، انگلیسی، عربی تهران و مراکز که در آذرماه سال 1397 برگزار شد برای اعمال در احکام حقوقی همکاران به اداره کل منابع انسانی اعلام شد
بر اساس اعلام مدیریت ارتباطات آموزشی پس از بررسی دقیق درخواست های تجدید نظر نمرات آزمون های فارسی، انگلیسی و عربی در نهایت نتایج نهایی مشخص و اعلام شد.
براساس این گزارش نمره فعلی ثبت شده در پرونده آموزشی همکاران نمره نهایی تلقی می شود. در آزمونهای زبان فارسی، انگلیسی و عربی بهطورکلی 771 نفر از همکارانی که حدنصاب نمره قبولی را کسب کردهاند طی نامه شماره 9410/30544/م مورخ 139/09/28 جهت اعمال در احکام حقوقی و ترفیعات همکاران به اداره کل منابع انسانی سازمان اعلام شده است
نوبت بعدی آزمون های زبان فارسی، انگلیسی و عربی در نیمه اول اردیبهشت ماه سال 1398 برگزار خواهد شد.
عوامل موثر با رضایت مندی زنان
عوامل موثر با رضایت مندی زنان.pdf
تاریخ موسیقی جهان 11
تاریخ موسیقی جهان 11.pdf
تاریخ موسیقی جهان 10
تاریخ موسیقی جهان 10.pdf
تحلیل محتوای مستندهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران (1396)
پایان نامه 72.pdf
برگزاری کارگاه آموزشی متمرکز «تکنیکهای کاربردی نظارت و کنداکتورنویسی » در مجتمع آموزشی، فرهنگی و رفاهی زیباکنار
برگزاری کارگاه آموزشی متمرکز «تکنیکهای کاربردی نظارت و کنداکتورنویسی » در مجتمع آموزشی، فرهنگی و رفاهی زیباکنار
کارگاه آموزشی تکنیکهای کاربردی نظارت و کنداکتورنویسی با هدف توانمندسازی فراگیران در نظارت ساختاری و محتوایی برنامه ها و طراحی کنداکتور خلاقانه و متناسب با ابعاد بومی مراکز استانها از تاریخ 97/8/22 تا 97/8/24 به مدت 24 ساعت در مرکز مجتمع آموزشی، فرهنگی و رفاهی زیباکنار در حال برگزاری می باشد.
در این کارگاه آموزشی تعداد 30 نفر از مدیران پخش مراکز استانها حضور دارند و محتوای آموزشی آن در سه پودمان با عناوین: بایدها و نبایدهای نظارت، کنداکتورنویسی و ملاحظات محتوایی و کنداکتورنویسی و ملاحظات شکلی به ترتیب توسط آقای نعمتیپور و خانمها: کاوه و ترکمندی تدریس میشود.
از وظایف اصلی مدیران پخش، اشراف کامل به مباحث کنداکتورنویسی است که انجام درست آن مهارت و تخصص بالایی را میطلبد، همچنین داشتن مهارت و تخصص لازم برای انجام نظارت ساختاری و محتوایی دقیق و درستی از برنامه ها و ارائه بازخوردهای تخصصی به برنامه سازان نیز از ویژگیهای مهم فراگیران میباشد. بنابراین اهمیت ارتقای کنداکتور در جذب مخاطبین برنامه با توجه به رسانه های رقیب از موضوعات مورد بحث این کارگاه آموزشی است چرا که مدیران پخش باید ملاحظات شکلی و محتوایی را در تهیه کنداکتور مد نظر قرار داده و با توجه به ابعاد بومی مرکز خود، کنداکتور خلاقانه و قابل انعطافی تنظیم نمایند که اگر این کار به روش علمی و صحیح انجام نشود ریزش بیشمار مخاطبین رادیو را به همراه خواهد داشت.
فراگیران در این کارگاه آموزشی با مباحثی نظیر: بایدها و نبایدهای نظارتی، بایدها و نبایدهای محتوایی (سیاسی، عقیدتی،دینی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی)، بایدها و نبایدهای ساختاری( کاربرد موسیقی، چیدمان برنامه و...)، بایدها و نبایدهای فنی(صداها، نویز، فاصله گوینده با میکروفن و...)، آشنایی با معنای لغوی و تعاریف عملیاتی واژگان مهم شاخص های کنداکتور نویسی، مروری بر اهداف و وظایف رادیوهای محلی، اهمیت ارتقای کیفیت کنداکتور در جذب مخاطبین با توجه به رسانه های رقیب، عوامل مؤثر در به کارگیری سبک های خلاقانه در طراحی کنداکتور، شیوه های کارآمد برای تعاملی تر کردن فضای عمومی کنداکتور، فنون مؤثر در بهره مندی از حداکثر ظرفیت مناسبتها، روزهای تعطیل و جمعه ها برای انتقال پیام و جذب مخاطبین بیشتر، معیارهای مطلوبیت پخش نشانه ایستگاهی در طول کنداکتور، شیوه های تبلیغ برنامه های پرمخاطب و چالش های پیرامون بهره مندی از آنها، اهمیت تغییرات کنداکتور به اقتضای تغییرات فصلی و پیشنهادهای کارشناسی، راهبردهای حرفه ای و هنری برای هم افزایی برنامه ها، مروری بر اهداف و وظایف رادیوهای محلی، آشنایی با حقوق رسانه ای ساکنان شهری و روستایی استان و شیوه های ایجاد حداکثر پوشش شهری و روستایی، رابطه بین محتوا و ساختار برنامه ها در طول کنداکتور با ضرب آهنگ طبیعی زندگی مردم استان، چگونگی و منابع نیازسنجی اطلاعاتی مخاطبین استان برای تهیه و پخش بسته های پیام، معیارهای مطلوبیت شاخص پخش آگهی خدمات عمومی در طول کنداکتور، جایگاه موسیقی بومی در کنداکتور و شیوه های به کارگیری آن، عوامل مؤثر در غنای محتوایی برنامه ها، ابعاد بومی سازی کنداکتور متناسب با عناصر بومی هر استان و جذابیت های مورد نظر مخاطبین استانی، معیارهای مطلوبیت شاخص کمیت و کیفیت بخش های خبری و اطلاعرسانی استان، ویژگیهای برنامه های شاخص و شایسته تکرار، فنون کارآمد برای انعطاف پذیری چیدمان کنداکتور، اصول و فنون عنوان گذاری برنامه ها در رادیوهای محلی، معیارهای ایجاد تنوع ساختاری در طول کنداکتور، اهمیت انضباط کنداکتور در ارائه اطلاعات و تطابق مندرجات کنداکتور با آنتن، عوامل مؤثر در تکرار یک برنامه به طور روزانه یا هفتگی، اهداف و اهمیت توازن کمی بین برنامه های تکراری، تأمینی و آرشیوی با برنامه های مرکز، شیوه های مؤثر برای پیوند بین برنامه ها، بررسی شکلی کنداکتورها و استفاده از فضا، علایم، خطوط، حروف استاندارد و اهمیت هر کدام از آنها، بررسی طرح مهمترین اشکالات و مسائل موجود در کنداکتورهای طراحی شده و چیدمان سازی و اهمیت آن (چیدمان پخش، بازپخش ، فاصله گذاری و....) آشنا می شوند.